تبلیغات
مهدویت و آخرالزمان - چرا رسانه ملی از استاد رائفی پور استفاده نمی کند؟
 
 
 
چرا رسانه ملی از استاد رائفی پور استفاده نمی کند؟
چند سالی است که در کشورمان افرادی با اندیشه و افکار بیداری جنبش کرده اند و در راه مهدویت قدم های بلندی بر میدارند که هر کدام از این قدم ها ، میتواند افراد بسیاری را بیدار نماید.

مقاله ای کوتاه در مورد نقد صدا و سیما در ادامه ی مطلب


(بسم رب المهدی)

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمؤمین علی علیه السّلام و الائمة المعصومین علیهم السّلام.

مقدمه:

چند سالی است که در کشور ما بحمد الله افرادی با اندیشه و افکار بیدار جنبش کرده اند و در راه مهدویت قدم های بلندی بر میدارندکه هر کدام از این قدم ها ، میتواند افراد بسیاری را که فقط ادعای بدون عمل دارند بیدار نماید و کمک بسیار با ارزشی به اسلام و تشیع کند.

یکی از این افراد عزیز و به معنای واقعی کلمه “استاد” آقای علی اکبر رائفی پور است که توانسته است به شکر خدا در بین جوانان جنبش جدید با نام آقا صاحب الزمان ایجاد کند و روز به روز در این مسیر بیشتر بدرخشد.جنبشی که تماما رنگ وبوی مهدوی دارد وبا تمام قدرت جلوی استکبار و دشمنان دین و اسلام و تشیع قد علم کرده و آنان را به زمین بکوبد.

واقعا باید خداوند را شاکر بود که چنین افراد بیداری را در دنیای اسلام و مذهب حق شیعه قرار داده تا بتوانند آبروی دین و تشیع باشند.مردی که با هر کلام خود میتواند اسلام را ثابت کند.

ایشان کسی است که کار خود را با معرفی جریان فری میسنری در کشور آغاز کرد و آن هنگام که این جریان برای بسیار از افراد ناشناخته بود توانست طوری آن را معرفی کند که امروز هر جوانی با آن اشنایی داشته باشد و بداند که پشت پرده ی تفکرات غربی چه میگذرد.

ایشان کسی است که به خاطر تفکرات روشن خود دنیای غرب و دشمنان اسلام به خاطر این قادر به فریب دادنشان نیستند روز به روز ایشان را ترور اجتماعی میکنند و برای شکستن شخصیت بزرگشان حرف هایشان را به سخره میگیرند.اما زهی خیال باطل که بتوانند موفق باشند زیرا جوانا حامی ایشان هستند.

پس از چند سال که در مباحث دشمن شناسی سخنرانی داشتند بحث مباحث خود را به موضوع مهدویت کشانده ورنگ وبوی امام زمان(عجل الله) را گرفتند و با کلام نافذ خود و مباحث تحلیلی خود توانستند این بحث را به شکل بسیار زیبا مطرح کنند.

و اما:

سوال اینجاست چرا رسانه ی ملی ما از وجود ایشان بهره مند نمیشود و چرا به قدری در خواب به سر میبرند که حرف های ایشان را پس از سال ها تازه فهمیدند؟

چرا از ایشان در تحلیل ها و بررسی ها استفاده نمیکنند؟

چرا از ایشان دعوت به سخنرانی نمیکنند؟

چرا از حرف ها و مباحث ایشان در مستند های ساخته شده ی خود استفاده میکنند اما از خود ایشان استفاده نمیکنند؟

چرا از کسی که توانسته بسیاری از جوانان و عموم جامعه را بیدار کند برای صحبت در رسانه ی ملی خود استفاده نمینند؟

چرا از کسی که توانسته یهودی و مسیحی و صوفی را به راه شیعه هدایت کند استفاده نمیشود؟

وبسیاری چرا های دیگر که برای ما هنوز هم پاسخ داده نشده و ما همچنان منتظر این هستیم که روزی حضور ایشان را در رسانه ی خود ببینیم.

آیا این ها نباید پاسخ داده شود؟

آیا نباید از فردی به این بیداری و تسلط برای مباحث استفاده کرد؟

همه میدانیم که ایشان از هر لحاظ که بخواهیم حساب کنیم از بسیاری از اساتید که در صدا و سیما دعوت میشود در مباحث تسلط بسیار بالاتری دارند و میتوانند با کلام خود بسیاری از غفلت ها را از خواب بیدار کنند پس دلیل این چیست که در طی چندید سال سخنرانی های ایشان ما هنوز هم ایشان را در صدا سیما ندیده ایم؟

آیا ایشان نبودند که توانستند با سخنرانی های خود وبسایت ها و وبلاگ های بسیاری را در راه مهدویت راه اندازی کنند؟

چه بگویم که اگر سوال باشد بسیار میتوان پرسید.

رسانه ی ملی وغفلت ها:

رسانه ی ملی ما به قدری در غفلت خود به سر میبرد که وقتی نقدی بشنود ناراحت میشود.شاید دلیل این که از علی اکبر رائفی پور دعوت نمیشود این است که از صدا و سیمای ما نقد کرده و گفته است اگر فیلم های ساخت دست غرب را پخش میکنید نقد آن را هم پخش کنید تا همه بدانند که این فیلم چه پیامی دارد!

یا این که گفته است علت گرایش مردم به تماشاهای شبکه های ماهواره این است که صدا و سیمای ما خواب است و نمیتواند برنامه های مورد علاقه ی بینندگان را پخش کند!

به خدا ما که خطایی از ایشان ندیده ایم میشود دلیل این کارتان را بگویید که ما هم بدانیم؟

مگر دروغ میگوید که در رسانه ی جمهوری اسلامی ایران و شیعه خانه ی امام زمان باید بیداری باشد؟آیا این حرف دروغ است؟به نظر شما اگر برنامه ریزی شما صحیح بود مردم دیگر به ماهواره گرایش پیدا میکردند؟چرا در ایام عید نوروز ماهواره ها جمع میشود؟به خاطر این که چنان برنامه در رسانه پخش میشود که دیگر نیازی به ماهواره حس نمیشود و چرا بعد از عید نوروز همه چیز عوض میشود؟دقیقا دلیل عکس این امر را دارد.به خدا شما هم در غفلت جامعه مقصر هستید و همیشه نباید جامعه را محکوم کرد بلکه یکبار هم خودتان را محکوم کنید.

و ای کاش:

ای کاش روزی می آمد که همه ی ما مانند استاد عزیز علی اکبر رائفی پور بیدار بودیم و افسوس که همه در خواب غفلت هستیم و خود بی خبریم.ای کاش کمی غربت ولی زمانمان(امام خامنه ای(مدظله) و امام زمانمان(عجل الله) را درک میکردیم و میتوانستیم حداقل قدمی برای تحقق ظهور برداریم.ای کاش ما هم مثل ایشان به فکر امام زمانمان بودیم.ای کاش ما هم میتوانستیم قدری جوانان خود را با ارزش های اسلام و دین و تشیع آشنا کنیم.ای کاش اگر میتوانیم حتی با زدن یک وبلاگ هم که شده برای امام زمانمان قدمی برداریم.و ای کاش روزی بیاید که در کشورمان رائفی پور ها داشته باشیم.

وقتی با برخی افراد صحبت میکنیم میگویند :سروش هم استاد بود و علی اکبر گنجی هم استاد بود و.. اما آنها تفاوت بزرگی با ایشان داشتند و این هم این است که هدف ایشان امام زمان (عجل الله) است و هدف آنان پوچ و تاریک و چیز غیر از این بوده.اصلا شما مگر آینده را پیش بینی میکنید؟چرا همیشه نیمه ی خالی لیوان را میبینید؟چرا به فعالیت ایشان توجه نمیکنید؟چرا نمیبینید که قدم در راه امام زمان خویش گذاشته؟

و ای کاش من بتوانم روزی ذره ای مانند ایشان برای امام زمان خویش کار کنم و بتوانم تبسمی بر لب امام زمانم بنشانم و برای آن روز جنبش خواهم کرد.

وای کاش به جای ادعا روزی بیاید که عمل کنیم و بتوانیم با جنبش خود به ظهور برسیم.

به امید روزی که همه از خواب غفت بیداری شویم.

برای تعجیل در فرج حضرت حجت بن الحسن العسکری(عجل الله) و سلامتی سرباز آماده ی ایشان علی اکبر رائفی پورصلوات.

ظهور۱۲/محمد جعفری



[ ]
ن : محمدرضا شهری
ت : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
What do you do for a sore Achilles tendon? دوشنبه 27 شهریور 1396 11:32 بعد از ظهر
I will immediately seize your rss feed as I can not to find your
email subscription link or newsletter service. Do you have
any? Please permit me recognize so that I could subscribe.

Thanks.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
 
 
 
محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.